יום רביעי, דצמבר 20, 2006

עוד מסכן אשר נפל בפח של כת המק


ציטוט

לפני חודשיים, אחרי אין ספור שכנועים ובלבולי מוח של חבר מהעבודה ואחרי שהשתעשתי עם מחשבי מק שיש בבית ספר שבו אני עובד ונשביתי בקסם של מערכת ההפעלה mac os bla bla bla רכשתי מחשב מקבוק לבן יפה מנקר עיניים עם כל התוספות 2 גיגה זכרון אפילו מערכת אזעקה יש לו (iAlertU). חוץ מעבודה עם אופיס, המחשב
משמש אותי בעיקר לשעות הפנאי ולא לצורכי עבודה כמו רובכם אני מניח.
מה שקורה הוא שמאז שעברתי למק אני כל הזמן מחפש אחרי תוכנות חדשות ומחפש דרכים איך לעשות שהאתר הזה וההוא יעלו לי במק ויעבדו כמו שצריך .
שלא תבינו לא נכון אני לא סובל את ווינדוס אבל אי אפשר בלעדיה ושמישהו יוכיח לי אחרת אני אוריד בפניו את הכובע.
מה לעשות למשתמשים ביתיים המק לא מתאים ובבקשה שמישהו יוכיח לי אחרת כדי להוריד לי מהלב את רגשות החרטה שיש לי לגבי המעבר.
דרך אגב אני לא סוכן סמוי של עובר אורח רחמנא ליצלאן

הינה הדיון בפורום, אם לא יוסר בזמן הקרוב.

****

צר לי עליך, מקווה בשבילך שתצליח למכור את הצעצוע הזה.

אנוכי יודע כמה קשה לעמוד מול מסעות הצלב של כת המק, במיוחד שאתה איש פיסי ותיק אשר אין לו שמץ של מושג על מחשבי מק.

דע לך שמערכת חלונות ויסטה תספק לך את הרגשת החדשנות אשר חסרה לך על מערכת XP, תתקין ותיווכח בעצמך, לחילופין קרא את המאמר שלי על חלונות ויסטה או שתקשיב לדעתו של מר בועז אורדן.

סלח לי כבודו, למה ומדוע לבחור במק לשעות הפנאי? מה כבר יש לעשות עליו? לשחק משחקים מיושנים על הגדרות בנוניות, להתפלל שהתוכנה שרצית מאוד תעבוד גם על מק, לשלוח דואר לאנשי פיסי בסינית, לגלוש לאתרים אשר מופיעים על המק כלאחר טייפון, לקנות לילד קונסולה יקרה כי המק היפה לא מריץ את המשחקים שלו, לומר לחבריך לנטוש את תוכנת המסרים מסנג'ר כדי לדבר עימם.

אנוכי לא מאשים אותך! נפלת קורבן למסעות הצלב של כת המק!

בכל המחיר הנדרש, ובכל האמצעים לשכנע את אנשי הפיסי לעבור למק.

לסיכום:

הצעתי היא שתמכור כל עוד אתה יכול, קנה מחשב פיסי בעל שם איכות התקן את מערכת ויסטה,

ואנוכי מבטיח לך שלא תתאכזב! למעשה לא תבין למה בכלל צריך מק?

14 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

WTF
אשכרה חולים האנשים חרא מחשב לפלצנים
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLL

אנונימי אמר/ה...

להתקין ווינדוס על מאק אז למה לקנות מאק

אנונימי אמר/ה...

אני מזדהה עם המחבר
המק הוא לא מחשב לבית וליום יום
מבזבזים יותר מדי זמן בלנסות להריץ תוכנות של פיסי.
כשאתה מצליח אתה מודיע לכל חבריך: "אתם רואים המק גם יכול לפתוח מסמכי וורד"
אז למה לא לקנות פיסי וזהו במקום לעשות כאילו?
אולי זה בגלל שאנשי מק אוהבים להרגיש מקופחים ולצעוק שזה אשמת מייקרוסופט שלא פיתחה אופיס למק או לחלופין אשמת ידע מחשבים המכונים על ידי משתמשי מק בארץ כ"ידע החרות האלו" שלא עשו די בפיתוח תאימות השפה העיברית במק ובקידום המק בארץ ושלא מוציאה שקל בתקציב הפרסום במדיה הרחבה לקידום המק (ראיתם פעם פרסומת של מק בערוץ 2 או בעיטונות?) ושעולה על גל פופולריות האיי פוד והמק אינטל ונהינת מפרסום מוצריה על גב של באג או ביג בוקס בחינם
או שפשוט לא אכפת לחברת אפל ממשתמשי מק בארץ ארי באפל יש רק שני מפתחים האחריים לפיתוח שפות לא רומניות כולם ואינם מודעים כלל בצרכים הספציפים המקומיים כי הם יושבים במטה החברה בארצות הברית ושאין לה מחלקת פיתוח בארץ ושכל תיקון בבאג מתבצע בגירסה הבאה של המערכת.
שצורך הוצאה כספית מיותרת כמעט כל שנה.

אנונימי אמר/ה...

ויסטה היא בהחלט חדשנית כל שנייה תוקעת הודעות אבטחה בלי קשר,
זה חדשנות!

עובר אורח אמר/ה...

אם תחכים ותקרא את נוהל האבטחה בויסטה, תוכל לעשות את החיים קלים יותר, אבל משום-מה נראה לי שלא יצא לך אם בכלל להתעסק עם ויסטה. המוצר רק יצא קצת סבלנות

אנונימי אמר/ה...

מעניין מי זה ה"אנונימי" עם פיצול האישיות....

זה נשמע מעניין פה בבלוג, צריך לבוא לבקר כאן יותר

וכן: אובר-רוח יקר, אחרי שראיתי את הפוסט שלך על האיימק "24 כ"כ השתכנעתי והסכמתי עם כל מילה, אבל הכפייתיות המקיסטית שלי הכריחה אותי לקנות בדיוק את המחשב הזה. יש לך איזה פסיכולוג טוב בשבילי?

אני רואה שזה ממש מחלה מדבקת... למה יש לי חברים שגם רוצים לרכוש...

:-D

אנונימי אמר/ה...

אני מקווה שתקרא את תגובתי(אני בטוח שתקרא הרי מה כבר יש לך לעשות בשעות הפנאי על הפיסי שלך?)
אני yossisabag מפורום מקינטוש זה שגרם לכל המהומה על לא מאומה. כשכתבתי שאני חושב שמק לא מתאים למשתמש הביתי שכחתי לכתוב בארץ, כי באמת בארץ קשה להיות מקיסט (לדעתי)
אבל אני לא גר בארץ ואיפה שאני גר (צרפת) אין תענוג גדול מלהיות מקיסט כל האתרים שאני מבקר בעם לעיתים קרובות מאוד עובדים ועוד איך עובדים ואין אתר אחד שאני מבקר בו שלא עובד טוב (TF1 חדשות,לאקיפ אתר ספורט ,כל הבנקים הצרפתיים,יאהו צרפת ועוד ועוד.) כך שפה בצרפת כיף להיות משתמש ביתי על מק כי אז יש לך מערכת יציבה שלא קורסת חדשות לבקרים כמו שקרה לי עם הdell הקודם שלי. אין לי את אנטי ספייוור למה? אה, כי אין תוכנות ריגול למק, אין לי אנטי וירוס שמאט את המחשב למה? אה, כי אין וירוסים במק. אוי אתה לא יודע איזה כיף זה לעבוד בצורה חלקה מבלי שפתאום מופיע מסך כחול שאתה לא מבין למה זה קורה דווקא לי אלא שזה קורה לכולכם, משתמשי ה-pc . אתה לא חושב שאמכור את הצעצוע שלי שאני כל כך אוהב וכל בוקר כשהוא מעיר אותי בא לי לתת לו נשיקה. אני מרגיש שאני מליונר שיש לו פרארי בעוד שכולם כולל אתה נוסעים בסוסיתא כרמל ישנה שגמלים יכולים לאכול. איך אתה לא מתבייש לומר לי למכור את המק שלי לטובת pc שמתאים לויסטה שהיא סתם חיקוי זול של MAC OSX. למה לעבור לחיקוי כשיש לך את המקור אה?. רק שתדע פה בצרפת המקבוק והמקבוק פרו הם בסט סיילר אין להשיג בחנויות יותר, אזל המלאי . למה אתה חושב זה קורה ? משום שלאנשים נמאס מחברות כמו מיקרוסופט שלא חושבת על הצרכים של הלקוחות שלהם ולא מספקת מערכת הפעלה יציבה וידידותית. לאנשים מתחיל להמאס מוירוסים,רוגלות וכו' , הם רוצים יציבות, ידידותיות אלה הסיבות שגרמו לי לעבור למק ואין לי שום חרטות .
ולסיום אני מאחל לך החלמה מהירה דמגוג עלוב שכמוך.
חודש טוב.

עובר אורח אמר/ה...

מר יוסי היקר אנוכי מבין ללבך, התסכול והכעס שלך מופנים ישירות כלפיי אנוכי לא כועס, אפשר להבין את הכעס לאור העובדה ששילמת כל כך הרבה בסף על מחשב שלא משרת אותך בצורה משלימה. פיסי קורס כל רגע, מסכים כחולים ללא הרף הם מיתוסים אשר שייכים לנחלת העבר, תוכנות אנטי וירוס וספיי לא מדגדגות את המעבדים המהירים שיש היום, לבוא ולטעון שתוכנת האנטי וירוס מאיטה את המחשב מעיד על בורות צר לי. מר יוסי אומנם צרפת היא מדינה עם מודעות גדולה יותר למק לעומת ישראל, עדיין המק שם נחות באחוזי השימוש מול הפיסי, קח בחשבון את היצע התוכנות הענק שיש לפיסי בכל חור בצרפת, אפילו בשכונה כמו ברווס תמצא שרות לפיסי, ומי כמוך יודע על איזו שכונה מדובר. לסיום מר יוסי היקר, פיסי עם חומרה איכותית בשילוב חלונות ויסטה ישרת אותך טוב יותר גם בצרפת. שהיה לך חג אורות שמח בעיר האורות פריז.

אנונימי אמר/ה...

שכחת לומר לו שפיסי איכותי שכזה יעלה לו בדיוק אם לא יותר ממחשב מק.

כמה בולשיט אתה יכול לכתוב, תמצא חיים בנאדם

עובר אורח אמר/ה...

אין לי טעם להסביר לך שוב את עניין המחיר, תקרא את המאמר שלי על האיימק יש השוואה אחד על אחד, פיסי במחיר של איימק חזק יותר וכולל מסך דק 24 אינטש נפרד מהמחשב. קרא לפני עוד תגובה דבילית

אנונימי אמר/ה...

http://computers.walla.co.il/?w=/4000/1029674

עובר אורח אמר/ה...

למגיב עם הקישור לכתבה מוואלה, אתה באמת מאמין כתמים שחלונות ויסטה עד כדי כך גרועה? למה שלא תשאל את מר בועז אורדן או שתקשיב לטיקאסט שלו, לפחות יש לו את האומץ לומר לכם בפרצוף שחלונות ויסטה ברמה גבוהה מכל הבחינות

אנונימי אמר/ה...

http://news.com.com/Flaws+detected+in+Vista/2100-1002_3-6145874.html?tag=newsmap

אנונימי אמר/ה...

http://computers.walla.co.il/?w=/4000/1030285